hejj ,

hejj på er,
min blogg blir ju mer intressantare för varje dag, eller hur? ,
not ..


men iallafall, gårdagen var sjukt rolig tkr jag :)
va på harry potter med jesper, sen träffade vi maja & eira där.
haha, på bussen kollade jesper ut genom fönstret och sa;

- emma, jag tror det är majas bil bakom oss?
"båda sprang längst bak"
- men shit, det är dom!
" började vinka som bara den , och skratta "
- hahahahahhaa

ojojoj, sen på bio'n slängde dom ut två nyckelband som det stog " sommar bio 09 "
jesper var ju tvungen att sträcka sig framför alla, uuuuh xD
en tant bakom blev skitsur :P
hahah, det var bannemig roligt de.

annars gav jag mina presenter till min kompis izabella igår,
lite stenar, två fotsmycken & en armband.
väldigt populärt på kreta,

yess, annars börjar FUCKskolan på måndag för oss här i skoghall -.-
mörmoskolan nudå, ajajaj.. kan vi inte bara slippa??
aja, man får väl tåla det.


puss
/ e.

Kommentarer
Postat av: Therese

jag börjar på torsdag den 20/8:(((

2009-08-16 @ 18:36:36
URL: http://ttherezeanderzzon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0