usch, &fy, dumma mig!

hej!

jag ska allt ge mig en spark i röven eftersom jag inte bloggar.
jag ska bli bättre jag lovar,

~ torsdag: skola först, sen va med stephanie, olivia & jesper. vi hade ju bäst, helt klart!
jesper gjorde passa *fina* frisyrer på mig. jag älskade ju det, not!

~ fredag: skola först då, sen blev det massa tråk!
tv, var min favvo. blir nog det idag med, eftersom gud pissar och pissar på..
HAHAHA!

~ idag: tråka!, fick reda på att jag ska till Nässjö i mitten av september.
och nästa lördag fyller olle, (olivia) :) , så ska in till stan någon dag med stephanie & shoppa lite saker.
ska bli skojjs!

pussssss
nu ska jag fortsätta nörda film & sen kolla lite systemkameror.
och handla tidningen åt pappa-.-
latoxe! :'D


( bild från i torsdags, längst åt vänster är olle, mitten alla tre. (jag i mitten) längst åt höger stephanie! )

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Det har redan blivit bättre =)

2009-08-30 @ 12:39:03
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0