izabella fagerlund är saknad i mängder.

    

men gud, jag sitter och kollar på våra minnen och saknar dig massa :(
du får faktiskt komma och hälsa på, och stanna här! inget är sig likt. snart 1år sen du flytta ( tror jag? )
spela roll. jag, och säkert massa andra personer saknar dig mycket. och vill att du ska komma tillbaka!
I MISS YOU ♥ 
förlåt för dålig uppdatering. men jag kommer inte hinna skriva så mycket.
mamma och jag har bestämt att jag inte få va vid datorn på måndagar & torsdagar.
så det blir inget inlägg då.. och ingen mobil då heller :( hur ska jag klara mig?!
nu är det sol i alla fall, och jag ska nog fixa mig lite.
sen vet jag inte vad som händer .. antingen bara en slappdag kanske ut med kaninen min,
puss skriver mer i kväll!

+ ULRIK - EN VANLIG DAG ÄR BÄST!

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar henne mest<333333

2009-10-06 @ 19:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0