grattis :)

tjenare! :)
idag fyller världens bästa flicka år,
sanna larsson , <3
hon borde få ett grattis , antingen här eller på bilddagboken :D
hon fick min present igår så , hoppas du får den bästa dagen idag.


till nått helt annat ..

låg och sms i går kväll med massa folk,
ni är verkligen underbara.
ska ni veta, ni stödjer så det är inte klokt!
jag har haft det svårt ofta, då finns ni alltid där. (L)
ni är bäst!

men, idag blir det kanske va med någon jag vet inte än :p
vi får se, annars kanske jag ska ut med harry .. eller sitta här, titta på film :)
mys dag helt enkelt.
kram

/ e.


 www.scsl.webblogg.se


Kommentarer
Postat av: Hanne :D

Grattis sanna :D:D

Skit bra blogg Pæronsplittt :D:D

2009-07-12 @ 13:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0