saknar kreta enormt mycket! & hösten kommer nu ..



det ser ut som att jag inte har några byxor på mig, men jag hade kortkortbyxor på mig.
såna som sitter precis vid höfterna eller vad man ska säga :P


_________________________________________________________

nu börjar hösten komma, det är 5+ på morgonen här. och på natten frost.
så, nu välkomnar jag hösten in. alltså är det snart lov!! :) och helg är det snart också..
veckan har gått fort och jag känner mig väldigt glad!

men idag hade vi reflektions-halvdag, slutade klockan fem över elva.
väldigt skönt. så jag har precis kommit hem från några kompisar .. eller kanske för 20min sen!
vi va på ett ställe som heter "mörmogård" , man kan spela biljard, pingis, och massa mer.
men nu måste jag gå.. om jag inte sätter i min laddare för datorn ;)
blir nog så.

men vi hörs, puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0