stephanie, älskling!



stephanie är verkligen värd allt.
du är helt magisk gumman. du sprider ett leende med dig överallt
finns det någon bättre kompis än dig .. inte i mitt liv!
jag är verkligen lycklig att jag hittat dig gumman,
du är bäääst (L)
_________________________________

tjenare.
lite snabbt om gårdagen .. va med stephanie.
vi hade vääldigt kul ;)
hon tappade sin mobil, & tappade sin dricka.
det lilla smartot! , som jag älskar :)

men idag har jag bara tagit det lungt.
min mormor fyller år på onsdag nu ..
så hon ska komma hit, och vi ska fira henne lite.
ska bli lite mysigt tycker jag
hon fyller 85 för dom som vill veta.
annars åker jag till efterlängtade jönköping nästa helg!
ååååh, har verkligen längtat efter mina sötnosar (L)
jag älskar dom så jag spricker :o
hihih .. ska bli riktigt riktigt mysigt
och man får passa på eftersom vi inte träffar dom så ofta :/
och en ny familjemedlem är det nu oxå.
lilla gabriel har det blivit.

nej. nu ska jag fortsätta kolla runt.
lyssna lite musik, och göra om bilder
puss och hoppas ni inte blivit sjuka!

____________



bild på gabriel, han är bara 1 dag gammal där.
nu är han ju 2månader , och äter som bara den!
han börjar hänga med i svängarna och se vad som händer när storebror springer runt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0