jag saknar 6A i mängder



klass 4-6a var helt otroligt, även om jag blev lite .. ah
ni får säkert veta någon gång!

saknar klassresan till liseberg, & våran natt på stenudden .
fyfan vad kul det har vart , allt vi gjort tillsammans
guud .. inget man glömmer direkt

______________________________________________

dagen spenderades med sandra, som nu är singel.
efter 2 veckor och 1dag (y)
jävla sebastian -.- uuh !

annars är man kär i omgångar och inget man kan stoppa direkt
rätt nöjd med klassen, trivs väldigt bra kommer nog inte byta klass!
för det vill jag inte heller .. haha
imorgon fyller min brorsas flickvän år, så jag vet inte om jag ska på kalas eller inte
vi får se, annars blir det sandra eller sanna .. om inte ska vi kolla hundvalpar

puss och kram
ha en mycket mycket bra fredag kväll ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där om våran gamla klass, att du blev lite " ah ". du menar nog utanför men du blev egentligen inte det, alla kände sig nog det någon gång och dom gångerna vi såg att du var ensam så frågade vi om du ville va med men du ville inte så.

2009-09-27 @ 12:11:44
Postat av: Anonym

om jag ska vara ärlig, så tyckte jag inte att du verkade särskilt mobbad, du ville ju oftast inte va med och så.. men skitsamm ;)

2009-09-28 @ 22:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0