ni är bäst, jag älskar er!! <3

 --> olivia sundell!       --> stephanie straubel!      --> lovisa bergström!



för ett halvår sen ungefär .. var jag en lycklig flicka som just fått tre nya vänner!
lovisa bergström, olivia sundell & stephanie strubel!
och jag blev ju såklart jätteglad ..
sen gick tiden, vi snackade på msn och ibland på telefonen ..
nu har allt blivit kaos känns det som!
vi är inte så ofta .. sommaren var ju bäst med er tre.
& massa annat folk, som jag inte kommer glömma!
men jag tycker vi tre ska va någon dag.
annars kommer det aldrig bli bra, speciellt inte mellan dig och mig olivia!
förstå mina ord, jag skulle aldrig göra något sånt. och det vet säkert mina andra vänner ..

jag vet själv att jag aldrig skulle ta han i från dig.
& det vet du lika väl som jag gör. du är min bästa vän, och det kommer du ALLTID vara. du är min lilla solstråle.
lovisa & stephanie, ni är oxå mina bästa vänner. & jag skulle aldrig göra nått sånt för er heller..
ni betyder mest sötnosar, jag älskar er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0