sanna ♥ emma = yeah! :D<3




tjabba tjena hallå igen ♥
idag blev det sannah, alexander & desiree.
vi hade vääääääääldigt kul ;)
vi köpte monster. det blev förfan 81,50 ;o för 4st.
shit.

men den drog vi till en park. hållde på där..
sen skola, och snacka. sen åkte lidh hem.
sen busade jag och sanna med desse x)
och ja.. sen gick klockan fort, så den blev åtta.
& vi skulle hem.
sen blev det pizza med farsan ..
& nu sitter man här en stund till .

puss och kram!

___________________________

jag har 4 stycker jag GILLAR.
tänk om någon frågar chans? >.<
hjäääääääääääälp..
ååååh :/, jag vill inte såra pojken. men ..
svårt val .

HJÄLP MIG?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för frågorna du ställde i min frågestund, jag säger till när svaren är uppe. Det lär inte ta så lång tid till. Håll ut! ;)

KRAM PÅ DIG! =)

2009-09-15 @ 19:17:14
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0